Bijeenkomst 0318samen op 10.06.2014

Deze keer waren we te gast in Lunteren.
De gastheer Parkhotel Hugo de Vries had het met Hugo’s crew prima voor elkaar.
Het warme welkom begon al bij de voordeur.

Het bestuur (het verbindingsteam) van 0318samen opende de bijeenkomst, bij monde van Annette Wolters-van Soest.

Het eten op de mooie locatie werd enthousiast ontvangen.
En voor de liefhebbers –en dat waren er velen- was er ook een zeer aangenaam dessertbuffet.

De inwendige mens begon geïnspireerd aan het avondgedeelte.

Na alvast een bedankje aan het adres van de gastheer voor het eten volgde een korte introductie van de spreker.

De vloer was vervolgens aan Louis Diepeveen van PXL uit Veenendaal.
Behalve dat hij de deelnemers van hartjes –de snoepjes- voorzag (‘a brandlove company’) liet hij ons delen in zijn kennis over het bouwen aan een sterk merk.

Buiten winnen is binnen beginnen volgens Louis.
Het bouwen aan een (sterk) merk levert meer omzet en winst op.

Een merk moet onderscheidend zijn, bij jou passen en relevant zijn.
Met andere woorden het gaat om opvallend, echt en zinvol.
Gelaagdheid in het merkverhaal is belangrijk.

Kies om anders te zijn. Positioneer je.
Waarom je het doet, is belangrijker dan wat en hoe je het doet.

Ter verdere inspiratie kwamen voorbeelden van sterke merken voorbij.

De presentatie van Louis Diepeveen is te vinden op de website van 0318samen.

Geïnspireerd werden de gastheer en de spreker bedankt met een passend cadeau: onder andere HEMA-held: Takkie.

Voor nu alvast een goede zomervakantie met volop inspiratie.
De volgende bijeenkomst zal zijn op dinsdagavond 23 september a.s.!

Team 0318Samen
 

afbeelding: